Partnerzy | Re-Act
re-act

PAT&RUB by Kinga Rusin Partner Re-Act 2012


PAT&RUB by Kinga Rusin to polska marka kosmetyków naturalnych i ekologicznych. Kosmetyki PAT&RUB szanują naszą skórę i nasze środowisko. Szanują również nasze zmysły - są niezmiernie miłe w używaniu. Kibicujemy Re-Act prawie od momentu powstania.
Konkurs Re-Act roztrzygnięty / We know who is a winner of Re-Act Fashion Show!

Konkurs Re-Act roztrzygnięty / We know who is a winner of Re-Act Fashion Show!


Za nami kolejna, czwarta już edycja Re-Act Fashion- jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów mody ekologicznej. Konkurs wygrała Niemka Karen Jessen, która wykonała kolekcję z jeansów, koszulek i skóry tapicerskiej. W piątek 12 października w Centrum Konferencyjno-Wystawienniczym MTŁ w Łodzi odbyła się gala finałowa 4 edycji Re-Act Fashion. Jury pod przewodnictwem...
Eco, modnie, nowatorsko... czyli Re-Act i Viamoda Industrial

Eco, modnie, nowatorsko… czyli Re-Act i Viamoda Industrial


  Re-Act Fashion rozpoczął współpracę z Viamoda Industrial Szkołą Wyższą w Warszawie prowadzącą studia na kierunku Wzornictwo (Design). Z Viamoda łączy nas miłość do mody, ekologia oraz rozwijanie i kreowanie przestrzeni twórczego działania, stąd nie mogło jej zabrnaknąć wśród partnerów naszego projektu. Viamoda Industrial to szkoła o międzynarodowym charakterze. Jako...

Fundacja Re-Act

 

Misją Fundacji jest propagowanie kreatywnego podejścia do Świata, w którym żyjemy. Re-Act opowiada o zdrowym stylu życia, zrównoważonym designie, eco modzie, kreatywnej kulturze i społecznych innowacjach. Re-Act motywuje, zachęca, tworzy i rozwija przestrzeń do kreatywnego działania. Fundacja Re-Act wspiera młodych twórców, często jeszcze studentów szkół artystycznych. Udział w konkursie pozwala im zaistnieć na rynku mody.


Lódź kreuje

Urząd Miasta Łodzi

 

Kultura oraz sztuka były, są i będą wartościami, które stanowią integralną częścią Łodzi. Podstawą strategii promocji marki Łódź są przemysły kreatywne. Istotny element tkanki naszego miasta stanowią także ośrodki akademickie. Tworzy tu wielu znakomitych artystów, których niezależnie od dyscypliny łączy wspólny rodowód. Zatem nowe logo Łodzi odnosi się zarówno do historii i tradycji naszego Miasta, jak i do jego współczesności. Projekt Re-Act powstał przy udziale finansowym Urzędu Miasta Łodzi.Nagroda główna w wysokości 15 tys. złotych ufundowana została przez Prezydenta Miasta Łodzi.

PZS

Związek Stowarzyszeń

Polska Zielona Sieć

PZS jest ogólnopolską organizacją pożytku publicznego zrzeszającą organizacje ekologiczne działające w największych miastach Polski. Naszym celem jest rozwój w zgodzie z naturą. Działamy poprzez budowanie obywatelskiego poparcia dla zrównoważonego rozwoju, tworzenie mechanizmów społecznej kontroli wydatkowania publicznych funduszy, zwiększenie wpływu konsumentów na jakość produktów oraz politykę globalnych korporacji, a także wspieranie ekorozwoju krajów Globalnego Południa oraz społeczeństwa obywatelskiego w Europie Wschodniej.

Wiele z naszych działań opiera się na aktywności organizacji regionalnych, które wspierają inicjatywy obywatelskie na rzecz ochrony środowiska. Współpracujemy również z organizacjami krajowymi i międzynarodowymi.

Aktywnie działamy dla natury, człowieka i rozwoju.

SBS Public Relations

 

Agencja Reklamy i Public Relations Step by Step powstała w 2002 roku i była pierwszą tego typu agencją w Łodzi. Obecnie specjalizuje się w organizacji dużych i znanych wydarzeń jak Festiwal Dobrego Smaku oraz Re-Act Fashion. Agencja obsługuje również innych klientów pod kątem budowania strategii, komunikacji oraz organizacji eventów. Działania agencji koncentrują się wokół trzech głównych aspektów: ekologii, mody i kulinariów.

Lódź kreuje

Urząd Miasta Łodzi

 

Kultura oraz sztuka były, są i będą wartościami, które stanowią integralną częścią Łodzi. Podstawą strategii promocji marki Łódź są przemysły kreatywne. Istotny element tkanki naszego miasta stanowią także ośrodki akademickie. Tworzy tu wielu znakomitych artystów, których niezależnie od dyscypliny łączy wspólny rodowód. Zatem nowe logo Łodzi odnosi się zarówno do historii i tradycji naszego Miasta, jak i do jego współczesności. Projekt Re-Act powstał przy udziale finansowym Urzędu Miasta Łodzi.Nagroda główna w wysokości 15 tys. złotych ufundowana została przez Prezydenta Miasta Łodzi.

Spółka Międzynarodowe Targi Łódzkie

 

jest głównym organizatorem imprez targowych w Łodzi i ważnym operatorem targowym na wystawienniczej mapie Polski. Firma specjalizuje się w realizacji branżowych targów i wystaw o krajowym i międzynarodowym zasięgu. Program imprez ma charakter otwarty. Poprzez organizację kilkunastu własnych tematów targowych MTŁ budują biznesowy i nowoczesny wizerunek Łodzi i Regionu a także przyczyniają się do rozwoju lokalnego biznesu i turystyki przyjazdowej. MTŁ zostały uhonorowane przez Gazetę Targową nagrodą Hermes za wybitne osiągnięcia targowe. Komitet Integracji Europejskiej i BCC przyznały MTŁ w 2001 roku Medal Europejski za organizację Międzynarodowych Targów Łączności INTERTELECOM.

Viamoda Industrial

To szkoła o międzynarodowym charakterze. Jako jedyna uczelnia w Polsce zajmuje się modą w każdym jej aspekcie. Kładąc szczególny nacisk na rozwijanie w studentach zdolności praktycznych, wyposaża ich w umiejętności oraz wiedzę niezbędną do odnalezienia się w prężnie rozwijającym się w Polsce przemyśle modowym. Talent, ciekawe pomysły oraz dyplom to w dzisiejszych czasach za mało. Młodzi projektanci opuszczający mury swojej uczelni artystycznej niejednokrotnie napotykają na swojej drodze zawodowej liczne przeszkody. Dlatego tak ważne jest przygotowanie tych ambitnych, kreatywnych ludzi nie tylko do projektowania, ale także do zarządzania modą, tworzenia i wdrażania nowoczesnych strategi technologicznych, komunikacyjnych i biznesowych. Viamoda Industrial łącząca trzy obszary wiedzy – design, technologię i management, idealnie wypełnia lukę w edukacji artystycznej w naszym kraju.