Kursy w ViaModa dla pasjonatów mody | Re-Act
re-act

PAT&RUB by Kinga Rusin Partner Re-Act 2012


PAT&RUB by Kinga Rusin to polska marka kosmetyków naturalnych i ekologicznych. Kosmetyki PAT&RUB szanują naszą skórę i nasze środowisko. Szanują również nasze zmysły - są niezmiernie miłe w używaniu. Kibicujemy Re-Act prawie od momentu powstania.
Konkurs Re-Act roztrzygnięty / We know who is a winner of Re-Act Fashion Show!

Konkurs Re-Act roztrzygnięty / We know who is a winner of Re-Act Fashion Show!


Za nami kolejna, czwarta już edycja Re-Act Fashion- jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów mody ekologicznej. Konkurs wygrała Niemka Karen Jessen, która wykonała kolekcję z jeansów, koszulek i skóry tapicerskiej. W piątek 12 października w Centrum Konferencyjno-Wystawienniczym MTŁ w Łodzi odbyła się gala finałowa 4 edycji Re-Act Fashion. Jury pod przewodnictwem...
Eco, modnie, nowatorsko... czyli Re-Act i Viamoda Industrial

Eco, modnie, nowatorsko… czyli Re-Act i Viamoda Industrial


  Re-Act Fashion rozpoczął współpracę z Viamoda Industrial Szkołą Wyższą w Warszawie prowadzącą studia na kierunku Wzornictwo (Design). Z Viamoda łączy nas miłość do mody, ekologia oraz rozwijanie i kreowanie przestrzeni twórczego działania, stąd nie mogło jej zabrnaknąć wśród partnerów naszego projektu. Viamoda Industrial to szkoła o międzynarodowym charakterze. Jako...

Viamoda Industrial Szkoła Wyższa w Warszawie zaprasza na profesjonalny kurs o modzie. Będzie to świetna okazja do spojrzenia na świat mody z innej perspektywy. Kurs dedykujemy tym, którzy traktują modę, jako istotny element własnego stylu życia, ale również tym, którzy planują karierę zawodową w różnych obszarach branży odzieżowej. Kurs ma charakter skondensowanego przewodnika po świecie mody. Składa się z trzech modułów, dotyczących prognozowania i obserwacji trendów oraz kreowania indywidualnego stylu. Istnieje możliwość kupienia wszystkich trzech modułów, albo tylko wybranych.
Moduł I. Czym jest moda
Poznawszy podstawowe składniki tendencji mody − linie, kroje, kolory, style, inspiracje, tkaniny, detale oraz aktualny słownik trendów, słuchacze z łatwością odpowiedzą, sobie i innym, na pytanie, po co nam ta moda? Bez trudu też odróżnią ponadczasowe wartości mody od zmiennych cech kolejnego sezonu.
Moduł II. Prognozowanie i obserwacja trendów
Kurs, który przyniesie odpowiedź na pytanie, dokąd zmierza moda?, Określając główne wektory jej rozwoju w najbliższych dekadach. Także − odpowiedź na pytanie, ile mody jest w modzie? Słuchacze poznają relacje i zależności między stylem życia adresatów mody a aktualnymi trendami, dowiadując się gdzie, kiedy, w czym?
Moduł II. Indywidualny styl a moda
Porównując ponadczasowe zasady łączenia kolorów z sezonowymi kartami kolorystycznymi, uczestnicy kursu uzyskają odpowiedź na pytanie, co i jak możemy opowiedzieć kolorem? Poznają symbolikę i psychologię koloru. Dowiedzą się także, co, dla kogo, czyli jak dobierać strój do typu sylwetki, znając podpowiedzi mody na typowe „samooceny” w rodzaju • mam fatalne nogi • muszę zgubić siedem kilogramów • mam sylwetkę wieloryba • przypominam gruszkę • nie mam talii • jestem mała i gruba • jestem wielka i chuda • prawie mnie nie ma • jestem za stara na modę itd. To wiedza niezbędna tym, którzy chcą po prostu być dobrze ubrani, ale także tym, którzy mają zamiar ubierać innych.
Uczestnicy kursu dowiedzą się również, jakie są składniki przepisu na elegancją, a jakie decydują o stylu. Poznają relacje między elegancją, stylem a modą.
Zajęcia poprowadzi wybitny ekspert w dziedzinie mody:
Hanna Gajos – znana dziennikarka, wydawca i krytyk modowy, wielokrotnie nagradzana przez branżę za swoje wybitne osiągnięcia.
W celu zapisania się na kurs, prosimy o kontakt z pracownikiem Uczelni, panem Łukaszem Grzybowskim.
telefon: + 48 (22) 500 69 69
mail: kursy@vmi.edu.pl.
Ilość miejsc ograniczona.
Termin warsztatów: 16,17,18 III 2013

http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy-dla-profesjonalistow

dołącz do wydarzenia na facebooku https://www.facebook.com/events/401553806601302/

Poprzedni wpisFotorelacja Re-Act 2012

A co Ty o tym sądzisz?

Imię wymagane

Strona www